Ian And Damon Storys

Direktlänk till inlägg 7 juni 2011

I Love You Del 16

Av Lexi Åström - 7 juni 2011 19:27

 Jessica i sin bröllopsklänning

- Vänta Becca! Ropade Jess efter oss.

- Nej, snart kan du kalla mej Mrs. Somerhalder, syrran, sa jag och blickade till Ian.

- HAR HAN FRIAT!? DÖ, DÖ, DÖ!! SKrek Jess och måttade ett slog mot Ian, jag var redan framför honom, jag kontrade enkelt Jess och slog till henne så hon flög i luften.

- GIFT DEJ INTE... viskade hon.

- Varför? Då gifter dej ju! Sa jag likgiltigt.

- Jamen... om jag INTE GIFTER MEJ DÅ!? Skrek Jess.

- Visst, oavgjort! Sa jag och klappade Jess på ryggen. Hon suckade och reste sej upp.

- Jag meddelar alla det... sa hon och tittade på mej med ögon dimmiga av tårar som svämmade över.

- Em Jess... viskade jag. Hon började gå.

- Becca... sa Ian lågt.

- JESSICA! Vänta! Såklart att du får gifta dej! Jag ska i alla fall inte göra det! Skrek jag. Jess vände sej om.

- Menar du det?

- Ja, absolut! Sa jag och föll i hennes armar.

En vecka senare

- Vill du gå ut idag? Frågade Ian, vi satt på stranden och drog in den rena morgon luften i våra lungor.

- Visst, vart? Sa jag.

- Det har öppnat ett nöjesfällt här borta, dit kan vi gå! Sa Ian och pekade.

- Okej, sa jag och kysste honom på kinden.

Vi gick till nöjesfälltet och jag var överlycklig för att Ian jätte mej en storsockervadd.

- Du... kan... vi... mums vad gott...gå in i spökhuset? Frågade jag.

- Em, visst, sa han och vi gick in. Det var faktiskt väldigt läskigt, spindelväv och dammiga statyer överallt. Plötsligt ramalde ett skelett ner från taket. Jag skrek som en galing och tog skydd i Ians famn.

- Ta det lugnt, det är konstgjort! Sa Ian lugnade. När vi kom ut satt en lapp på dörren till utgången. Det stod;

"OBS, allt härinne är äkta, hämtade från Egypteien (hur stavas det???), Hihi

// Personalen."

- Vadå "hihi"! Fräste jag. Ian skrattade. När vi gått runt hela dagen tog Ian med mej till en biograf.

- Ninja Again, vill du se? Sa han.

- Jajaja!! Sa jag glatt och klappade händerna. När vi gick in såg jag att det bara satt småungar där.

- Varför tar du med en tjej på en SÅN här film!? Muttrade jag.

När filmen var slut lekte jag till och med ninja över fasination till filmen.

- Haha, måste du LEKA filmen trorts att den var bra? Frågade Ian.

- Ja, den var ju hel bra! Sa jag glatt. Sedan gick vi till stranden igen. Det var solnedgång och väldigt vackert.

- Ååh, vad fint! Eller hur Ian? Sa ajg och log mot honom.

- Ja... det är en sak jag skulle vilja fråga dej... sa Ian tveksamt.

- Vad, vad? Sa jag.

- Eh, jo, skulle du vilja...

Wow, vad vill han fråga? SNart kommer nästa del!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lexi Åström - 11 mars 2017 22:20

På fredagsmorgonen väntade ett knöligt papperspaket i min brevlåda. Inget frimärke eller mottagandes adress, bara “Putte Ossotro MD” i svart tusch. Det var inte svårt att lista ut vem det var ifrån. Jag vecklade ut paketpappret på diskbän...

Av Lexi Åström - 1 mars 2017 23:58

Med ett leende räcker han mig cigaretten. Kroppen skälver ännu och svetten klibbar mot pannan. Jag kan fortfarande inte förstå vad som hänt. Hur fel den än må vara, så hade min natt med Ossotro varit fantastisk. Det är inte att han är man, eller att ...

Av Lexi Åström - 26 februari 2017 19:04

På fredagsmorgonen tar jag emot ett samtal. Det är Ossotro. Han ber mig att möta honom, så han för förklara. Desperationen i hans stämma drar i sympatins trådar. Det var rent utsagt omöjligt att neka honom. Hans mötesplats förslag förmildrade det hel...

Av Lexi Åström - 25 februari 2017 16:51

Det är mörkt runt omkring mig. Ossotros ord dånar i mina öron och jag svettas floder. Känslan som jag fick den där natten, den där förfärliga insikten att någon stod i hörnet, den sköljer över mig på nytt. Jag ligger och skakar med skenande hjärta i ...

Av Lexi Åström - 24 februari 2017 18:44

“Godmorgon du,” ler Osstro. Han står över min säng med en bricka i händerna. Jag sprätter till, för jag hade inte märkt att han kommit in. “Skrämde jag dig?” Frågar han. Jag skakar på huvudet. “Nej... eller lite.” ...

Presentation

Denna novell handlar om Leila Parker som bor i Mystic falls och är tillsammans med Damon Salvatore! Enyoy it!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Tycker ni om min damoniställetförian-shofräs?
 Damon 4-ever!!
 Skööön! Bra bra!
 Yaoooo!
 Den är väl okej?
 Inte vet jag, nån skillnad?
 Sådär...
 Nja, vet inte....
 IAN 4-ever!!!!
 Jag vägrar! IAN! IAN! IAN!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards