Ian And Damon Storys

Direktlänk till inlägg 6 juni 2011

I Love You Del 13

Av Lexi Åström - 6 juni 2011 18:13


Alla tittade på mig.

- Vad är det? Har ni aldrig hört nån sjunga förr? Frågade jag och började gå därifrån.

- Becca! Det var fantastikst! Ropade Lusian efter mej. Jag svarade inte. Han sprang fram till mej.

- Ta... började han men hann inte längre för än jag slog till honom i ansiktet med knytnäven.

- Aj, varför gjorde du så?

- Fattar du trögt eller? Jag sa ju att det där var det sista vänliga jag gjorde mot dej, sa jag och började gå iegn.

- Men...

- Häll käften! Skrek jag.

Nästa morgon när jag gick ut omringades jag av pressen. Överallt var det fotografer.

- VAd fan håller ni på med!? FRäste jag.

- Du är den nya "superstaren" sa en kvinna som såg ut som en repporter.

- Va? Sa jag.

- Jag heter Monica Warp, och jag står här med Becca Somerhalder! Sa kvinnan.

- VAD FAN SA DU!? Skrek jag.

- Va? Frågade Monica, det var då jag märkte kameramannen med kamera som filmade alltihop.

- VAD FAN HÅLLER NI PÅ MED!? VADÅ SOMERHALDER!? Fräste jag.

- Ja, igår när du sjöng på stranden, wow vad impade vi blev, nu ska du till toppen tjejen! Sa en kille som trängt sej fram till mej.

- Jag heter Justin, och är din manger! Sa han och log stort mot mej.

- Vänta ett tag, vem har sagt att JAG vill bli superstjärna!? Sa jag.

- Öm, du när du sjöng igår? Sa Monica och Justin i kör.

- Men vad fan tänker ni med!? Jag vill inte det! Och vad fan menar ni med "Somerhalder"? Fräste jag.

- Är ni inte gifta då? Frågade Monica.

- MEN VAD FAN ÄR DET MED ER! NEJ FÖR FAN! VI ÄR BARA IHOP! Skrek jag, nu hade Ian också kommit ut.

- Vad in i helvete händer här? Frågade han trött.

- Ååh, självaste Ian kan vi ju fråga! Ropade Monica.

- Om vad? Frågade Ian förvirrat.

- Visst är ni gifta!? Sa Justin och Monica ivrigt.

- MEN NEJ FÖR FAN! Skrek jag och Ian på samma gång.

- Jamen... du vill väl till toppen Becca? Frågade Justin.

- AZZÅ DÖÖÖ! JAG VILL FÖR FAN INTE BLI NÅN JÄVLA SUPERSTAR! BARA FÖR ATT JAG SJÖNG PÅ STRANDEN IGÅR BETYDER DET INTE... ÅH VARFÖR ÄR NI SÅ TRÖGA!? Vrålade jag. Ian tog tag i mej och sedan drog han in mej i huset.

- Vad i heliske händer här? Frågade han.

- Igår sjöng jag på stranden för att få Lusian att fatta att det är över, tydligen var jag "Supersuperduper" bra, och nu vill de få mej att toppa alla listor...

- Så varför inte ta chansen?

- VILL du bli av med mej eller? Frågade jag stött.

- Nej men, medan jag spelar in kan ju du hålla på med sånt där sjunggrej! Sa Ian.

- Ööö, okej... jag kan försöka! Sa jag och kysste Ian på kinden. Sedan gick jag ut och viftade med armarna för att få uppmärksamhet av pressen.

- Jag kan väl göra några såna där tunér och sånt, om ni så gärna vill det, sa jag.

- YEEEEES! Skrek Justin och kramade om mej.

1 MÅNAD SENARE

- Skynda då! Din första spelning börjar snart! Ropade Justin och jag sprang ner till hallen. Ian stod där och kramade om mej.

- Lycka till! Synd att jag har inspelning, annars hade jag kommit! Sa han och kysste mej. Sedan skyndade jag och Justin till platsen där jag skulle sjunga.

- Hej allihop! Ropade jag när jag väl stod på Scénen. Fansen skrek och busvisslade, jag blev glad av allt sorl.

- Okej... jag tänkte börja med "Du är det finaste jag vet", som jag skrivit till min kille Ian Somerhalders ära, typ... Okej då börjar jag! Sa jag och musiken började spelas...

- Korta ord bli långa när jag säger att jag älskar dig
för allting som du är o du tog mig på fötter igen
tre ord o jag faller direkt, du o jag det bästa som har hänt
se mig i ögonen, de jag förstår nu
jag vet att vi båda vi behåller i en evighet
förlåt mig, om jag tvekar ibland
men jag lovar att bättra mig precis som jag har sagt
och känner du dig ensam, är du aldrig till besvär
för när du behöver mig kommer jag redan vara där
en bra vän som fanns där ifrån början
du förlät mina fel o tog bort den onda slöjan
för när alla andra svek, var det du som stog kvar
berättade för mig hur värdefull jag var
du är stjärnan som föll, ifrån himlen ner till jorden
utan dig vore jag bara en av miljoner


ref.
håll hårt i min hand när änglarna faller
säg ingenting bara håll mig i handen
duu är det finaste jag vet, det finaste jag vet. x2


Du är det finaste jag vet, det finaste jag vet.


vers.
det är svårt att förklara när ord inte räcker till
kan inte ge dig allt du önskar men du vet att jag vill
när jag är ledsen tänker jag tillbaks på tolfte i första
dagen det blev vi och jag fick allt som jag önska
jag tror ingen förstår, det vi delar tillsammans
när vi är med varandra, känns som tiden stannar
du hjälpte mig upp och tog tillbaka min glädje
trodde aldrig att kärlek kunde kännas såhär rätt
filip du är allt som jag nånsin velat ha
varje andetag med dig känns så underbart
jag säger så mycket men, detta är sant
du kan vara den rätta så håll hårt i min hand
första ögonkastet, det var kärlek redan då
du har gett mig ett nytt liv och någonting att tro på
vi ska vara dom som klarar allting tillsammans
och har jag dig vid sidan skiter jag i allt annat


ref.
håll hårt i min hand när änglarna faller
säg ingenting bara håll mig i handen
duu är det finaste jag vet, det finaste jag vet.



du är det finaste jag vet
du är det finaste jag vet, det finaste jag vet 



Jag tittade på alla fansen när jag var klar, de tittade på mej, sedan började de våldamt klappa i händer.

- Tack så my... började jag men då kände jag någontinng vass som skärde in i min kind. En sten.

- Aj, vem fan... började jag, sedan kom fler, och då såg jag vem som kastade och nu dragit med sej fler, Lusian, LUSINA!?

- Men vad fan Lusian håller du på med!? Skrek jag ilsket.

- Haha, as dåligt, varför sjunger du inte "min" låt!? Skrek han.

- DEN ÄR INTE DIN! JAG SKREV DEN FÖR ATT JAG TÄNKTE PÅ DEJ, IDIOT! Skrek jag.

- Haha, du är fan knäpp! Ropade Lusian och flera av killarna började bua. Snart buade alla utom några tjejer längt fram...

Jaha...och nu då? Snart kommer näsat del!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lexi Åström - 11 mars 2017 22:20

På fredagsmorgonen väntade ett knöligt papperspaket i min brevlåda. Inget frimärke eller mottagandes adress, bara “Putte Ossotro MD” i svart tusch. Det var inte svårt att lista ut vem det var ifrån. Jag vecklade ut paketpappret på diskbän...

Av Lexi Åström - 1 mars 2017 23:58

Med ett leende räcker han mig cigaretten. Kroppen skälver ännu och svetten klibbar mot pannan. Jag kan fortfarande inte förstå vad som hänt. Hur fel den än må vara, så hade min natt med Ossotro varit fantastisk. Det är inte att han är man, eller att ...

Av Lexi Åström - 26 februari 2017 19:04

På fredagsmorgonen tar jag emot ett samtal. Det är Ossotro. Han ber mig att möta honom, så han för förklara. Desperationen i hans stämma drar i sympatins trådar. Det var rent utsagt omöjligt att neka honom. Hans mötesplats förslag förmildrade det hel...

Av Lexi Åström - 25 februari 2017 16:51

Det är mörkt runt omkring mig. Ossotros ord dånar i mina öron och jag svettas floder. Känslan som jag fick den där natten, den där förfärliga insikten att någon stod i hörnet, den sköljer över mig på nytt. Jag ligger och skakar med skenande hjärta i ...

Av Lexi Åström - 24 februari 2017 18:44

“Godmorgon du,” ler Osstro. Han står över min säng med en bricka i händerna. Jag sprätter till, för jag hade inte märkt att han kommit in. “Skrämde jag dig?” Frågar han. Jag skakar på huvudet. “Nej... eller lite.” ...

Presentation

Denna novell handlar om Leila Parker som bor i Mystic falls och är tillsammans med Damon Salvatore! Enyoy it!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Tycker ni om min damoniställetförian-shofräs?
 Damon 4-ever!!
 Skööön! Bra bra!
 Yaoooo!
 Den är väl okej?
 Inte vet jag, nån skillnad?
 Sådär...
 Nja, vet inte....
 IAN 4-ever!!!!
 Jag vägrar! IAN! IAN! IAN!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards