Ian And Damon Storys

Alla inlägg den 28 maj 2011

Av Lexi Åström - 28 maj 2011 20:49

Vanessa Hudgnes

Jag tittade mot dörren. Där stod Justin, han log självsäkert och drog handen igenom håret.

- S-ska du säga! Ropade Zac.

- Jag har inte slagit någon Zac, sa Justin lugnt.

- J-jaså, vem var det som slog Ian blodig då? Väste Zac.

- Du, svarade Ianoch Justin i en mun.

- NEJ! NEJ, NEJ, NEJ! Väste Zac.

- Zac..? Viskade jag. Alla tittade på Zac nu. Han stod framåt lutat och andades långsamt. Jag sjönk ihop på golvet. Selena sprang fram till mej.

- Hur är det? Viskade hon. Jag blödde ifrån såren i ansiktet. Ian hade hämtat sej och flinade nu.

- Justin, kom så tar vi hand om Zac, sa han lugnt.

- Visst kompis, sa Justin. När Zac och killarna var borta hjälpte Nina och Selena mej att bli ren. Jag gnugade mej i ögonen och lutade huvudet bakåt.

- Det är lugnt Vanessa, sa Nina och kramade min hand. Jag nickade stelt.

Selena Gomez

Jag tittade på Vanessa flera gånger medan hon sov. Jag och Nina var bedrövade och glada på samma gång. Justin var fri, Ian frisk men Zac var en ond lögnare? Jag suckade. Nina log svagt mot mej. Jag reste mej för att gå till köket.

- Haha, den var bra!

- Jag har många fler! Det var killarna som kommit hem. Utan Zac.

- JUSTIN! Ropade jag och kastade mej om hans hals. Han höll om mej och tryckte mej emot sej.

- Jag har saknat dej Selly... sa han med anisktet i mitt hår. Nina kom också.

- Du ser ut att må bra... sa han till Ian. Han kramade henne istället för att svara på kommentaren.

- Hur mår Vanessa? Frågade Justin oroligt.

- Sådär, chokad tror jag... sa jag.

- Zac då? Sa Nina.

- Han är inlåst, för alltid hoppas jag! Sa Ian.

- Ian... varnade Nina.

- Jag har inte sagt något, men det var en sak som Zac sa...

- Vad?

- Jo han sa...

Vad sa han??? Kolla nästa avsnitt!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Denna novell handlar om Leila Parker som bor i Mystic falls och är tillsammans med Damon Salvatore! Enyoy it!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Tycker ni om min damoniställetförian-shofräs?
 Damon 4-ever!!
 Skööön! Bra bra!
 Yaoooo!
 Den är väl okej?
 Inte vet jag, nån skillnad?
 Sådär...
 Nja, vet inte....
 IAN 4-ever!!!!
 Jag vägrar! IAN! IAN! IAN!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30 31
<<<
Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards