Ian And Damon Storys

Direktlänk till inlägg 31 maj 2011

I Love You Del 1

Av Lexi Åström - 31 maj 2011 21:45

I denna novell är;

 Lee

 Jessica

 Ian Somerhalder

 Liam

 Becca (huvudperson)

Nu Börjar Denna Historia!

Jag hade packat i flera dagar och äntligen skulle jag åka. Jag skulle till Liam och hans flickvän Lee med min syster/bästis Jessica. Vi hade känt varnadra i tio år men jag o Jessica flyttade från L.A. för fem år sen, och sen bodde vi i O.C Äntligen skulle vi allihop träffas igen.

- Har ni allt nu? Frågade mamma. Vi nickade, och mamma kysste oss adjö. Vi hoppade på planet kvart över åtta på morgonen och jag satte genast på Apologize, jag älskade Timbaland.

- Becca hallå? Vi ska av! Det var Jessica. Jag måste ha somnat.

- Öööö, okej, tack Jess! Sa jag och reste mej upp. Vi gick av och på flygplatsen stod Liam och Lee. Jag kastade mej om halsen på Liam och sen om Lee. Vi kramades och pratade alla fyra.

- Ååh, vad jag saknat er två! Sa Liam och rufsade om mitt hår.

- Desamma sötnos! Sa jag och kramade honom igen.

- Hö, han är tyvärr upptagen, skrattade Lee. När vi kom fram till deras bli stod en helt okänd kille lutad mot den.

- Oväntad och ovälkommen som vanligt Ian, sa Liam och dunkade killen i ryggen.

- Hej tjejer, nya här? Frågade Killen Ian. Han log hemilghetsfullt och lutade sej frarmåt mot oss.

- N-nej, vi bodde här innan, sa jag stelt.

- jag borde väl hålla reda på om några så vackra flickor bott här...

- Azzå häll käften, jag har en pojkvän om du ursäktar! Sa jag och satte mej i bilen.

När Liam börjat köra kunde ingen hålla sej för skratt.

- Fyfan vilken JÄKLA dissining! Sa Lee och tårkade skratttårana.

- Det menar du inte! Sa jag och  vred mej av skratt.

- Nu kommer han inte ge upp förän du är kär i honom, sa Liam retsamt.

- Har du en kille Becca? Frågade Lee.

- Japp, Snoop Dogg, Alla började skratt igen.

- Du är bara för grym Becca! Frustade Liam och jag lutade mej mot Jessica för att inte ramla ur bilen av skratt. Jessica fnittrade också och vi kunde inte sluta.

Liams och Lees hus är nog ett av det snyggaste jag sett. Nog för att vårat är stort i O.C men ändå.

- Wow, här är det snyggare än någonsin! Sa jag imponerat.

- Det kan man verkligen säga! Sa Jess. Vi fick varsitt rum och det var större än jag hade hemma. När jag packat upp byte jag om till bikin och kastade mej i vattnet. När jag kom upp till vattenytan stod Ian där.

- vad fan vill du?

- Du dyker snyggt, sa han och satte sej med sitt ansikte tätt intill mitt.

- Seriöst är du trög? Hörde inte vad jag sa förut?

- Jodå, men jag är inte särsklit lydig av mej...

- Att leva ditt liv kan fan inte vara lätt, vara avundsjuk på bruden som är mera man än dej, sluta nu stötta på mej, annars ångrar du dej nog när ditt pannben är spräckt, jag är fan ingen ängel fallen från skyn, sa jag och hävde mej upp på kanten och gick därifrån. Jag började fnissa när jag kommit en bit därfrån. Inte lite dissad. Tänkte jag och skrattade till.

Skulle inte ni falla för självaste Ian? Aaa, den här tjejen är inte lite självsäker! 




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lexi Åström - 11 mars 2017 22:20

På fredagsmorgonen väntade ett knöligt papperspaket i min brevlåda. Inget frimärke eller mottagandes adress, bara “Putte Ossotro MD” i svart tusch. Det var inte svårt att lista ut vem det var ifrån. Jag vecklade ut paketpappret på diskbän...

Av Lexi Åström - 1 mars 2017 23:58

Med ett leende räcker han mig cigaretten. Kroppen skälver ännu och svetten klibbar mot pannan. Jag kan fortfarande inte förstå vad som hänt. Hur fel den än må vara, så hade min natt med Ossotro varit fantastisk. Det är inte att han är man, eller att ...

Av Lexi Åström - 26 februari 2017 19:04

På fredagsmorgonen tar jag emot ett samtal. Det är Ossotro. Han ber mig att möta honom, så han för förklara. Desperationen i hans stämma drar i sympatins trådar. Det var rent utsagt omöjligt att neka honom. Hans mötesplats förslag förmildrade det hel...

Av Lexi Åström - 25 februari 2017 16:51

Det är mörkt runt omkring mig. Ossotros ord dånar i mina öron och jag svettas floder. Känslan som jag fick den där natten, den där förfärliga insikten att någon stod i hörnet, den sköljer över mig på nytt. Jag ligger och skakar med skenande hjärta i ...

Av Lexi Åström - 24 februari 2017 18:44

“Godmorgon du,” ler Osstro. Han står över min säng med en bricka i händerna. Jag sprätter till, för jag hade inte märkt att han kommit in. “Skrämde jag dig?” Frågar han. Jag skakar på huvudet. “Nej... eller lite.” ...

Presentation

Denna novell handlar om Leila Parker som bor i Mystic falls och är tillsammans med Damon Salvatore! Enyoy it!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Tycker ni om min damoniställetförian-shofräs?
 Damon 4-ever!!
 Skööön! Bra bra!
 Yaoooo!
 Den är väl okej?
 Inte vet jag, nån skillnad?
 Sådär...
 Nja, vet inte....
 IAN 4-ever!!!!
 Jag vägrar! IAN! IAN! IAN!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30 31
<<<
Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards