Ian And Damon Storys

Direktlänk till inlägg 29 maj 2011

Whisper from your heart del 8

Av Lexi Åström - 29 maj 2011 21:49


Ian Somerhalder

- Haha, jag har saknat dej Ian! Sa Paul och dunkade mej i ryggen.

- Desamma, dessamma! Sa jag och och skrattade.

- Kan ni inte sluta ingnorera mej nu? Frågade Nina ironiskt.

- Va? Var det en mygga som flög förbi? Sa jag och Paul flinade.

- Ni är omöjliga, sa Nina och skakade på huvudet, hon log snett och började sedan prata om sin film "My dotter's secret" och om hur kul det var, och bla, bla, bla!

- Nina, kan du inte vara tyst i en minut så vi kan diskutera INTRESSANTA saker! Sa Paul. Jag och skrattar.

- Behöver ni hjälp Selly? Ropade Nina och knyckte på nacken innan hon gick in i köket.

- Har du någon flickvän då? Frågade jag.

- Torrey Devito, svarade Paul.

- Inte illa, sa jag och skrattade lågt.

- Skämmtar du eller? Jag log och sedan smalnade mina ögon.
- Känner du aldrig Passion för Nina, under scener på Vampire Diaries? frågade jag.

- Sluta Ian, NEJ, det gör jag ALDRIG, sa Paul. Jag flinade. Plötsligt kommer Nina ut från köket. Ögonen glöder av ilska.

- JÄVLA IDIOTER! ALDRIG SKA JAG KOMMA TILLBAKA! Vrålade hon.

- Nina? Nina!? Ropade jag och ställer mej upp. Selena och Vanessa kommer ut från köket. 

- Vad f*n sa ni? Fräste jag. 

- Vi sa bara att hon inte kunde klistra sej vid dej jämt, jag menar, har hon glömt oss? sa Vanessa. 

- MEN ÄR NI DUMMA ELLER? Väste jag sedan sprang jag efter Nina. 

- NINA! Snälla, kom tillbaka! Ropade jag. Jag gick till hennes hus, knackade på. 

- Vem är det? Hörs Ninas röst.

- Ian, sa jag.

- Det är öppet, sa Nina, jag går öppnar dörren. 

- Nina? Hon sitter på golvet i hallen. Jag sätter mej framför henne. 

- Vad hände? Sa jag. Hon berättar tyst om vad de sa till henne. Jag sätter mej bredvid henne och lägger armen om henne. 

- Jag fattar inte varför de inte tycker om dej, viskar hon.

- Är det därför du är ledsen?

- Ja, jag vill att de ska tycka om dej också... Jag tittade strängt på henne. 

- Det gör inget, det räcker att Justin gillar mej.

- Mm, sa Nina. Jag kysste henne försiktigt på pannan. 

Hur ska det gå? Nästa del kommer snart  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lexi Åström - 11 mars 2017 22:20

På fredagsmorgonen väntade ett knöligt papperspaket i min brevlåda. Inget frimärke eller mottagandes adress, bara “Putte Ossotro MD” i svart tusch. Det var inte svårt att lista ut vem det var ifrån. Jag vecklade ut paketpappret på diskbän...

Av Lexi Åström - 1 mars 2017 23:58

Med ett leende räcker han mig cigaretten. Kroppen skälver ännu och svetten klibbar mot pannan. Jag kan fortfarande inte förstå vad som hänt. Hur fel den än må vara, så hade min natt med Ossotro varit fantastisk. Det är inte att han är man, eller att ...

Av Lexi Åström - 26 februari 2017 19:04

På fredagsmorgonen tar jag emot ett samtal. Det är Ossotro. Han ber mig att möta honom, så han för förklara. Desperationen i hans stämma drar i sympatins trådar. Det var rent utsagt omöjligt att neka honom. Hans mötesplats förslag förmildrade det hel...

Av Lexi Åström - 25 februari 2017 16:51

Det är mörkt runt omkring mig. Ossotros ord dånar i mina öron och jag svettas floder. Känslan som jag fick den där natten, den där förfärliga insikten att någon stod i hörnet, den sköljer över mig på nytt. Jag ligger och skakar med skenande hjärta i ...

Av Lexi Åström - 24 februari 2017 18:44

“Godmorgon du,” ler Osstro. Han står över min säng med en bricka i händerna. Jag sprätter till, för jag hade inte märkt att han kommit in. “Skrämde jag dig?” Frågar han. Jag skakar på huvudet. “Nej... eller lite.” ...

Presentation

Denna novell handlar om Leila Parker som bor i Mystic falls och är tillsammans med Damon Salvatore! Enyoy it!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Tycker ni om min damoniställetförian-shofräs?
 Damon 4-ever!!
 Skööön! Bra bra!
 Yaoooo!
 Den är väl okej?
 Inte vet jag, nån skillnad?
 Sådär...
 Nja, vet inte....
 IAN 4-ever!!!!
 Jag vägrar! IAN! IAN! IAN!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30 31
<<<
Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards