Ian And Damon Storys

Direktlänk till inlägg 16 juni 2011

When I See Your Face Del 14

Av Lexi Åström - 16 juni 2011 21:20

please,not Slytherin.

miley cyrus | Tumblr

Lissie

celebs - Polyvore

Vickie

Jag ringde nästa dag till Lissie.

- Trixie? Sa hon.

- Hej, sorry för att jag var dum förut, jag är sååå ledsen! Sa jag.

- Det är lungt! sa Lissie.

- Men vill du, Darren, Eric och Vickie kom till mej i helgen? På "återförenigs" fest typ? Frågade jag.

- Abslout! Vart är du? Sa hon.

- I Calefornien,  fråga efter Trixie Alsén på ett hotell som heter Dinah's Grand Hotel, jag var där förut och berättade var jag bodde, haha, jag ´vet inte varför, sa jag.

- Okej, sa Lissie och sedan la vi på. Jag berättade för Ian, han suckade.

- SITA gången, lova det, sa han.

- Hah! Sa jag och log. Han tog tag i mej och lyfte upp mej, sedan kysste han mej. Jag skrattade.

I Love CA, that it's my new life, i never move, i promise...

- Vad skriver du? Frågade Ian.

- Gwwa! Vad du skräms! Ropade jag och hoppade en halv meter upp i luften.

- Haha förlåt, sa han och kysste mej på kinden.

- De kommer imorgon, sa jag lyckligt.

- Jag vet, och jag är fortfarande inte säker på att du kommer tycka om det, sa han.

- Hah, sa jag och lutade huvudet emot skrivbordet. Ian satte sej bredvid mej. Han smekte min kind.

- Tack, sa han.

-För vad?

- För att du finns, sa han.

Jag log. Sedan gick jag ut på verandan och tittade på månen som var bakom några granar, Ian ställde sej bakom mej. Jag vände mej om och kysste honom länge...

- Jag måste tacka dej för det med, viskade jag och kysste honom igen.

(detta ledde till något jag helst inte nämner haha! xD jaja, mer än hångel ialla falll! -.- ni fattar!)

På morgonen nästa dag fattade jag först inte VILKEN dag det var... sedan kom jag på! Jag flög upp ur sängen och började städa ur HELA huset. När jag var klar vaknade Ian.

- Vad händer? Stönade han.

- Frukost nu, klä på dej! Sa jag och slängde kläder åt Ian. Jag hade på mej;

Epifania aleatória

fuck yeah, skinny bitch.

ℓινє тσ ℓαυgн αи∂ ℓσνє ❀


Ian skrattade tyst. Vid tre kom de. Jag kramade om de allihop, jag grät av glädje.

Risultato della ricerca immagini di Google per <a href=http://images.getmusicasia.com/base/prev...G-128X128-MVD-P.jpg" width="346" height="318" />

Trixies outfit på partyt

- Snyggt! Sa Vickie. Jag skrattade.

Vi satt i trädgården och hade mysigt, jag satt i Ians famn och pratade med Lissie om livet i CA. Ian fyllde i saker hela tiden och när frågan kom till vad vi haft för oss här helt själv rodnade både jag och Ian. Alla skrattade. Då kom jag och tänka på Jennie.

- Vänta här! Jag ska hämta någon! Sa jag och hoppade ur Ians knä.

Jennie

Själviskt, ja det var det, självsikt, jag hade hjälpt henne så mycket, ändå bjuder hon hem sina kompisar och skiter i mej, dum är hon! Jävligt korkad till och med. Det knackar på dörren. Jag öppnar.

- Hej, kommer du eller? Frågade Trixie som står utanför.

- Ja, såklart! Sa jag och gick med henne.

Trixie

På kvällen somnade jag lycklig för en gångs skull. Ians armar kring mej, sams med alla mina vänner, bättre kunde ingenting vara... just nu var allting perkeft. Just nu var jag lyckligt ovetande om vad som skulle hända nästa dag...

(lyssna medan du läser)

Jag vaknade till "Take me home conuty roads" den morgonen, allting var perfekt, jag gick upp och tittade mej  omkring. Sedan satte jag på mej kläder och gick en promenad. Allting var som i en dröm. Jag såg en kvinna med barnvagn gå på stranden, två flickor i 10-års åldern sitta och skratta i skuggan av ett träd. En hund sprang förbi. Jag skrattade när jag såg mannen som ägde hunden komma springades efter. Han log emot mej och jag log tillbaka. En gammal kvinna kom gående längs med vägen.

- Behöver ni hjälp frun? Frågade jag.

- Ja tack, det var snällt, sa damen. Jag följde henne till en busshållplatsen där hon sa att hon skulle vänta. Jag nickade.

- Okej, ha en bra dag! Sa jag och log.

När jag kom hem var huset tyst och stilla.

- Hallå? Ropade jag, inget svar. På bordet låg en lapp. "tjejerna och killarna, vi har alliop, kom till sopptippen så fort du läser det här, och en hälsning från killen som hette Ian; oroa dej inte,  jaja kom NU!" stod det. Jag kastade mej ut ur huset och sprang ner till sopptippen. Där stod en kille med blont hår, STERLING! Och två andra killar.

- Sterling för fan ta dej! Skrek jag.

- Snälla, jag vill säga en sak till dej!

- NEEEJ! Skrek jag.

Vad händer nu då???? vi får se....
PIECES - Malin Pettersson


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lexi Åström - 11 mars 2017 22:20

På fredagsmorgonen väntade ett knöligt papperspaket i min brevlåda. Inget frimärke eller mottagandes adress, bara “Putte Ossotro MD” i svart tusch. Det var inte svårt att lista ut vem det var ifrån. Jag vecklade ut paketpappret på diskbän...

Av Lexi Åström - 1 mars 2017 23:58

Med ett leende räcker han mig cigaretten. Kroppen skälver ännu och svetten klibbar mot pannan. Jag kan fortfarande inte förstå vad som hänt. Hur fel den än må vara, så hade min natt med Ossotro varit fantastisk. Det är inte att han är man, eller att ...

Av Lexi Åström - 26 februari 2017 19:04

På fredagsmorgonen tar jag emot ett samtal. Det är Ossotro. Han ber mig att möta honom, så han för förklara. Desperationen i hans stämma drar i sympatins trådar. Det var rent utsagt omöjligt att neka honom. Hans mötesplats förslag förmildrade det hel...

Av Lexi Åström - 25 februari 2017 16:51

Det är mörkt runt omkring mig. Ossotros ord dånar i mina öron och jag svettas floder. Känslan som jag fick den där natten, den där förfärliga insikten att någon stod i hörnet, den sköljer över mig på nytt. Jag ligger och skakar med skenande hjärta i ...

Av Lexi Åström - 24 februari 2017 18:44

“Godmorgon du,” ler Osstro. Han står över min säng med en bricka i händerna. Jag sprätter till, för jag hade inte märkt att han kommit in. “Skrämde jag dig?” Frågar han. Jag skakar på huvudet. “Nej... eller lite.” ...

Presentation

Denna novell handlar om Leila Parker som bor i Mystic falls och är tillsammans med Damon Salvatore! Enyoy it!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Tycker ni om min damoniställetförian-shofräs?
 Damon 4-ever!!
 Skööön! Bra bra!
 Yaoooo!
 Den är väl okej?
 Inte vet jag, nån skillnad?
 Sådär...
 Nja, vet inte....
 IAN 4-ever!!!!
 Jag vägrar! IAN! IAN! IAN!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards